Sådan kommer vi ud over scenekanten

Hjernen skubber os nemt i retning af plejer. Med Showmen omkring bordet sker der altid noget nyt. Vi putter mange års brancheerfaring, best practise og nytænkning ned i jeres ønskebrønd.

Hvordan griber vi det an? Hvem skal på scenen? Hvem skal være konferencier? Hvor lang tid varer det? Hvad koster det? Og hvordan sikrer vi, at underholdningen passer til vores arbejdsplads?

Gennem årene har Showmen udviklet en proces med seks faser, som tager jer i hånden fra start til slut:

  • 1. Kundemøde

    Første gang vi mødes, får vi en grundig forståelse af jeres behov og ønsker. Det er en vigtig fase, som udstikker vores spillerum og skaber fælles klarhed om arrangementets mål, tidsplan og budget.

  • 2. Rådgivning

    Næste gang kommer vi 360 grader rundt. Vi drøfter tema, stil/tone, underholdning, location,sceneforhold, lyd, lys, logistik, krav til medvirkende osv. Hvem skal være konferencier? Og er der faldgruber eller risici, vi skal være opmærksomme på?

  • 3. Planlægning

    Her tager vi os af alt lige fra at skabe den perfekte location til at hyre kunstnere, leverandører og koordinere med alle aktører både på og bag scenen. Hvis jeres PR- og marketingafdeling skal på banen, assisterer vi gerne. Denne fase inkluderer oprettelse af tidsplaner, budgetter og arbejdsgange.

  • 4. Projektledelse

    Her koordinerer vi alle aktiviteter og sikrer, at alt går efter planen. Vi holder styr på alt bag scenen, lyd og lys, backstage og værtsrolle. I denne fase opstår der tit ændringer eller udfordringer, som vi løser sammen undervejs.

  • 5. Showtime

    På dagen for selve showet, eventet eller festen, sikrer vi, at alt er sat op, testet og koordineret som aftalt. Når vi går live, træder Showmen i baggrunden og styrer taktfast slagets gang.

  • 6. Afslutning

    Når alt er pakket sammen, vil Showmen betale alle leverandører, afrapportere og afregne med jer. Vi beder jer også om feedback for at sikre, at vi løbende kan blive endnu bedre legekammerater.